Кафедра міжнародних економічних відносин
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ

Бази практики

Бази проходження практики

  1. Головне управління економіки Сумської обласної державної адміністрації
  2. Сумська обласна дирекція АТ «Райффайзен Банк Аваль»
  3. ПП «Слобожанська аграрна компанія»
  4. ТОВ «Енергобудальянс»
  5. ТОВ «Сумитехноопт»
  6. ТОВ «Укрторгекспорт»
  7. ТОВ «Сумитеплоенерго»
  8. ТОВ «Горобина»
  9. ПАТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш»
  10. ПАТ «Сумський фарфоровий завод»
  11. ПАТ КБ «ПриватБанк»
  12. СП «Технополіс»
  13. ТОВ «Сумський завод гумотехнічних виробів»
  14. ТОВ «Торгівельна компанія «Кедр»
  15. ТОВ «Бакс»
  16. Відділення «Сумське» ПАТ «Альфа-Банк»
  17. ТОВ «Сумитехнотранс»
  18. ТОВ «ПКП «Укрінжпроект»
  19. ПСП «УкрРосХим»
  20. ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «АККАД»
  21. ПАТ «Сумихімпром»
  22. ПВКП «Промтехкомплект»
  23. ТОВ «Турбомаш»
  24. ТОВ «Конструкторське бюро «Укрспецмаш»
  25. ПП «Промстрой»
  26. ТОВ «Укрсанліт»
  27. ТОВ «СКАТ»
  28. ТОВ «ІТК «Автоматик груп»
  29. ТОВ «Сафіт»
  30. ПП «Кемікал Глобал Імпорт»
  31. ТОВ «Сумський регенераторний завод»
  32. ТОВ «Торговий дім «Техекспо»
  33. ТОВ «Спецзалізпром»
  34. ТОВ «Ремвзуття»
  35.  ТОВ «Агро-Маркет»
  36.  ТОВ «О-Макет»

 

ПРН (бакалаври):

ПРН7. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.

ПРН10. Ідентифікувати та виокремлювати особливості функціонування суб’єктів міжнародних відносин та моделей їх економічного розвитку.

ПРН11. Обґрунтовувати власну думку щодо конкретних умов реалізації форм міжнародних економічних відносин на мега-, макро-, мезо- і мікрорівнях.

ПРН13. Підбирати і вміло застосовувати аналітичний інструментарій дослідження стану та перспектив розвитку окремих сегментів міжнародних ринків товарів і послуг з використанням сучасних знань про методи, форми й інструменти регулювання міжнародної торгівлі.

ПРН15. Визначати функціональні особливості, характер, рівень та ступінь взаємозв’язків між суб’єктами міжнародних економічних відносин різного рівня та налагоджувати комунікації між ними.

ПРН28. Розуміти та застосовувати базові знання у галузі міжнародного бізнесу, демонструвати навички аналізу стану бізнес-середовища  вміло використовуючи сучасні методи ведення бізнес-діяльності на зовнішньому ринку.

 

ПРН (магістри):

ПРН5. Оцінювати ступінь складності завдань при плануванні діяльності та опрацюванні її результатів.

ПРН6. Аналізувати нормативно-правові документи, оцінювати аналітичні звіти, грамотно використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали, вести прикладні аналітичні розробки, професійно готувати аналітичні матеріали.

ПРН9. Здійснювати моніторинг, аналіз, оцінку діяльності глобальних фірм (корпорацій, стратегічних альянсів, консорціумів, синдикатів, трастів тощо) з метою ідентифікації їхніх конкурентних позицій  та переваг на світових ринках.

ПРН13. Ідентифікувати зміни кон’юнктури ринків під дією невизначених факторів, здійснювати їх компаративний аналіз, критично оцінювати наслідки продукованих ідей та прийнятих рішень з метою прогнозування тенденції розвитку глобальних ринків.

ПРН17. Мати необхідні навички з підготовки та проведення маркетингових досліджень стану і кон’юнктури ринку, сегментування суб’єктів господарювання, конкурентної ситуації, поведінки споживачів.

ПРН21. Оцінювати та аналізувати економічні й соціальні умови здійснювання підприємницької діяльності в міжнародному бізнес-середовищі.