Пандемія COVID-19 накладає свій відбиток на організацію навчального процесу. Проте навіть вона не може стати на заваді студентами кафедри МЕВ отримувати якісні знання та мати можливість комунікації із викладачем в режимі реального часу.
З метою організації живого діалогу зі студентами, к.е.н., ст. викладач кафедри МЕВ Котенко Олександр Олександрович впровадив інтегровану систему академічної комунікації зі студентами на базі популярного серед них месенджера – Telegram.
Робота по побудові такої комунікації була організована у вигляді створення окремих чатів для кожної із дисциплін, що викладаються. Разом з тим, на відміну від простих повсякденних чатів, в яких люди ведуть спілкування та обговорюють новини, академічний чат являє собою своєрідний клас, в якому:
- розміщується весь необхідний навчально-методичний матеріал (лекції, презентації, корисні посилання, методичні рекомендації, робочі програми тощо);
- надаються запрошення на онлайн заняття та, пізніше, посилання на записи лекцій та практичних занять, завантажених в мережу YouTube;
- надаються завдання до виконання на наступні заняття, а також всі необхідні роз’яснення;
- проводяться текстові консультації;
- відбувається обговорення незрозумілих, дискусійних питань, практичних кейсів (якщо такі виникають поза онлайн занять) тощо.
Таким чином, при правильній організації роботи, така практика дозволяє концентрувати в одному додатку(месенджері) всі можливості, які надає весь спектр сучасних програмних продуктів, і студенти мають можливість не лише повноцінно працювати, але і отримувати більше можливостей через спілкування з викладачем в режимі 24/7.
Тому, впроваджену на кафедрі МЕВ методику роботи на період пандемії можна впевнено вважати системою «Університет в смартфоні».