Кафедра міжнародних економічних відносин
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

Участь викладача кафедри в 3-денному тренінгу на тему навчання через служіння в Берліні

К.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин Оксана Замора взяла участь у 3-денному міжнародному тренінгу «Learning through Engagement Lab», який проходив у Берліні з 5 по 7 жовтня 2023 року і був націлений на студентів, працівників вищої освіти та працівники організацій громадянського суспільства. Проект Enriching Communities through Engaged Mobilities (ECEM) координується Мережую студентів Erasmus (ESN). Лабораторія об’єднала 30 учасників з Європи, які є активними членами місцевих організацій громадянського суспільства, лідерами громад, представниками вищих навчальних закладів, університетів та студентами. Це була чудова нагода дослідити потенціал більш міцної співпраці між громадськими організаціями, студентами та університетами для ефективного вирішення місцевих потреб і пошуку трансформаційних та інноваційних рішень суспільних проблем шляхом спільної творчості в рамках навчальних програм залучення громади для міжнародних студентів.

Навчання через залучення громади з’явилося як потужний освітній підхід, який сприяє значущим зв’язкам між студентами та приймаючими громадами, одночасно сприяючи громадянській активності, культурному обміну та соціальній відповідальності. Завдяки цій лабораторії учасники заглибились у переваги та проблеми впровадження навчальних програм із залученням громади, розроблених спеціально для потреб та прагнень іноземних студентів.

Під час лабораторії була можливість:

  • взяти участь у роздумах про потенційну роль сервісного навчання у вищій освіті та залученні громади.
  • поділитися досвідом, найкращими практиками та інноваційними ідеями щодо залучення іноземних студентів до спільноти.
  • спілкуватися з активними членами організацій громадянського суспільства, громадськими лідерами, представниками вищих навчальних закладів, університетів та однокурсниками.
  • вчитися на тематичних дослідженнях і відвідайте берлінські проекти сервісного навчання.
  • вивчити можливості для співпраці та партнерства, щоб спільно посилити залучення громади через ініціативи з навчання послуг.

Лабораторний підхід створив середовище глибокого сприйняття, обміну та рефлексії, дозволяючи учасникам досліджувати складність викликів шляхом активної участі та обміну досвідом, знаннями, підходами та проблемами, щоб забезпечити колективне спільне створення та уявлення про можливі сценарії, рекомендації та дії, які необхідно вжити. За підсумками учасники отримали сертифікати про участь.