5 вересня кафедру мiжнародної економіки відвідав колишній випусуник ДВНЗ “УАБС НБУ”, директор відділу маркетингу фармацевтичного бренду La Roshe-Posay компанії Loreal у Польщі Олександр Хорузін. О. Хорузін зустрівся зі студентами четвертого курсу спеціальності “Міжнародна економіка” та поділився інформацією щодо працевлаштування випускників академії до міжнародних корпорацій та подальшого кар’єрного зростання.
Окрім цього студенти мали можливість прослухати майстер-клас “Новітні технології формування іміджу бренду під час його просування на зарубіжний ринок”. Під час виступу Олександр висвітлив загальні питання формування іміджу торгової марки, основних заходів стосовно просування товару на зарубіжний ринок та надав практичну інформацію щодо вдосконалення іміджу бренду La Roshe-Posay на ринку східної Європи з метою збільшення обсягів продажу.