Кафедра міжнародних економічних відносин
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

Особливості розроблення стратегії міжнародної компанії з Павлом Кожухар

Зі студентам 2-го курсу на третьому тижні вересня у рамках дисципліни «Міжнародний бізнес» працювали директор департаменту маркетингу України та Білорусі «Domino’s Pizza» Павло Кожухар та к.е.н., старший викладач кафедри міжнародних економічних відносин Світлана Тарасенко.
У форматі дискусія-лекція були обговорені такі питання:
– Як створюється стратегія роботи міжнародної компанії?
– Які особливості побудови стратегії на локальних ринках?
– У чому полягає значення екосистемної мети компанії?
– Як відбувається стратегічна сесія?
– Який зв’язок між місією, візією, стратегією компанії?
– Як вибудовується канва операційних стратегій?
– Яку роль відіграє моделювання технологій та інновацій у процесі розроблення стратегії?
Це перший досвід комунікації студентів з експертом-практиком у міжнародному бізнесі. Практичність та дієвість заходів з розроблення стратегії, які були викладені Павлом Кожухар на прикладі «Domino’s Pizza», аргументували необхідність для студентів вивчення теоретичних основ міжнародного бізнесу з поєднанням стажувань у компаніях.