У коворкінгу академії UTime Hub відбувся ряд майстер-класів з маркетингу, який відвідали викладачі та студенти кафедри
На запрошення старшого викладача кафедри міжнародної економіки Афанасьєвої О.Б. 23 та 30 травня директор та співзасновник рекламного агентства VIP media group Юлія Шатава провела майстер-класи, присвячені питанням залучення клієнтів у кризових умовах, у коворкінгу академії UTime Hub.
У рамках майстер-класів за темами “Антикризові інструменти для створення потоку клієнтів” та “11 друзів маркетингу” було розкрито ряд питань:
• Як зрозуміти, що зробити в бізнесі, щоб зсунути продажі з мертвої точки;
• Як зібрати велику базу зацікавлених клієнтів;
• Набір безкоштовних інструментів реклами, які здатні подвоїти ваші продажі;
• Види реклами, про які всі забули, але які відмінно продають;
• Як подвоїти свій прибуток з одного продажу;
• Як знайти приховані переваги вашого продукту і домінувати над конкурентами;
• Як отримувати клієнтів, що готові продбати продукт саме у вас;
• Де розміщувати рекламу, якщо коштів немає.
Учасникам заходів було запропоновано розв’язання кейсів, а також наведено реальні приклади із практики діяльності рекламних агентств.
Майстер-класи відвідали підприємці міста, викладачі й студенти кафедри міжнародної економіки, а також усі, хто цікавиться питаннями маркетингу. Учасники були задоволені отриманою інформацією, а також приємно вражені новою локацією UTime Hub в місті, яка є відкритою для усіх бажаючих.
Інформацію підготувала Афанасьєва О.Б.