Кафедра міжнародних економічних відносин
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

Участь виконавиці проєкту програми ЄС Еразмус+ «Implementation of European Union mechanisms for combating modern challenges and threats» у онлайн заході «Економічні тенденції з точки зору бізнесу», представлення результатів 20го Щомісячного опитування керівників підприємств «Український бізнес під час війни»

15 січня 2024 року виконавиця проєкту програми ЄС Еразмус+ за темою «Implementation of European Union mechanisms for combating modern challenges and threats» (101085700 – IMEU – ERASMUS-JMO-2022-HEITCH-RSCH) к.е.н., доц. Домашенко Марина Дмитрівна взяла участь у онлайн заході «Економічні тенденції з точки зору бізнесу», представлення результатів 20го Щомісячного опитування керівників підприємств «Український бізнес під час війни».

Захід проводився ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій» (ІЕД). Метою заходу було представлення результатів Нового щомісячного опитування керівників підприємств «Український бізнес під час війни», обговорення економічних тенденцій щодо бізнес-очікувань, а також роглянуто перешкоди для роботи бізнесу у 2023 році.

Спікерами заходу були: Оксана Кузяків, виконавча директорка ІЕД, фахівчиня з проведення кон’юнктурних опитувань, та Євген Ангел, старший науковий співробітник ІЕД, Ірина Федець, старша наукова співробітниця ІЕД, Анастасія Гулік, наукова співробітниця ІЕД.

Ключові позиції заходу:

  • представлено результати опитування підприємств України;
  • представлено результати діяльності підприємств у минулому та очікування на майбутнє;
  • роглянуто проблеми зайнятості та ринку праці;
  • перешкоди для ведення бізнесу та економічна політика у військовий час;
  • проблеми з електрикою;
  • представлення результатів опитування щодо оцінки Державної економічної політики.

Щомісячне опитування складається з двох частин – регулярної та спеціальної. Регулярно респонденти відповідають на питання про зміну основних показників діяльності та короткострокові прогнози щодо майбутніх змін цих же показників. Спеціальна частина розглядає проблеми підприємств, вплив війни на обсяги виробництва, експортну діяльність, основні потреби бізнесу та оцінку державної політики.

У дослідженні використовувалась панельна вибірка, яка включає 500+ підприємств, що розташовані у 21-му з 27-ми регіонів України.

Щиро дякуємо організаторам заходу за змістовне дослідження та конструктивне представлення результатів!