Кафедра міжнародних економічних відносин
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

Формуємо ціннісні пропозиції майбутніх компаній студентів

На початку жовтня зі студентами другого курсу в рамках курсу «Міжнародний бізнес» працював Сергій Чередниченко, директор в ТОВ «Світ Агротехнологій». На занятті разом з Сергієм Чередниченко та кандидатом економічних наук Світланою Тарасенко студенти сформували ціннісні пропозиції своїх майбутніх компаній: логістичних хабів, атмосферних ресторанних мереж, станцій-телепортів.
Також час був приділений питанням етики ділових взаємин як частини ціннісної пропозиції компанії. Крім того, відбулася дискусія «Що означає бути успішним у бізнесі?».