На минулому тижні в рамках курсу «Міжнародний бізнес» відбулася зустріч студентів з Ігорем Мірошниковим, керівником відділу імпорту компанії «STV group», випускником СумДУ. Разом з викладачем курсу Світланою Тарасенко запрошений експерт опрацював зі студентами питання формування ланцюжка доданої вартості при виведенні нового імпортного продукту на ринок.
Основні експертні меседжі для студентів-міжнародників:
- у бізнесі потрібне чітке розуміння результату, щоб запланувати систему активностей
- на фрагментованих ринках легше сформувати ринкову позицію
- потрібно розуміти не лише прямих конкурентів, але й передбачати можливості маркетингових «ударів» збоку (непрямі товари-замінники).
Крім того, Ігор Мірошников сформулював для студентів основні необхідні навички для успішної кар’єри:
- володіння англійською та іншими мовами
- розвиток аналітичних навичок, вміння швидко рахувати
- критичне мислення.