Кафедра міжнародних економічних відносин
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

У «пошуках» доданої вартості. Як формується додана вартість у дистрибуційних бізнесах?

На минулому тижні в рамках курсу «Міжнародний бізнес» відбулася зустріч студентів з Ігорем Мірошниковим, керівником відділу імпорту компанії «STV group», випускником СумДУ. Разом з викладачем курсу Світланою Тарасенко запрошений експерт опрацював зі студентами питання формування ланцюжка доданої вартості при виведенні нового імпортного продукту на ринок.
Основні експертні меседжі для студентів-міжнародників:
  • у бізнесі потрібне чітке розуміння результату, щоб запланувати систему активностей
  • на фрагментованих ринках легше сформувати ринкову позицію
  • потрібно розуміти не лише прямих конкурентів, але й передбачати можливості маркетингових «ударів» збоку (непрямі товари-замінники).
Крім того, Ігор Мірошников сформулював для студентів основні необхідні навички для успішної кар’єри:
  • володіння англійською та іншими мовами
  • розвиток аналітичних навичок, вміння швидко рахувати
  • критичне мислення.