Олена Давліканова, доцентка кафедри міжнародних економічних відносин та співзасновниця Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, мала честь стати учасницею унікальної шестимісячної програми, організованої Institute for Real Growth (IRG) та Saïd Business School Оксфордського університету.
Програма лідерства IRG100 об’єднує директорів із маркетингу провідних компаній світу, керівників та лідерів задля налагодження діалогу та підвищення обізнаності щодо найкращих практик для розробки дорожньої карти більш людино-орієнтованого зростання. Через півроку кожен зі 100 учасників представить план ініціативи, яка допоможе їхнім компаніям чи організаціям включити у свою роботу хоча б одну з Цілей сталого розвитку ООН.
Програма стала можливою завдяки підтримці WPP, Google, Meta, School of Professional Studies at New York University та інших партнерів.