Доцентка кафедри МЕВ та співзасновниця Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Олена Давліканова разом із Президенткою Української Асоціації Маркетингу Іриною Лилик виступили на конференції Masters of Marketing, яку провела Асоціація національних рекламістів (Association of National Advertisers, ANA), 24-28 жовтня в Орландо, Сполучені Штати Америки.
Це знакова конференція ANA, яка регулярно збирає учасників/ць і пресу з усіх країн США та Європи. Цього року центральною темою заходу обрано таку – «Бути силою для зростання та силою для добра». Таким чином, не можна було оминути тему війни Росії проти України.
Світовим компаніям нагадали, чому не можна повертатися до звичного бізнесу з РФ, що вони не повинні ставати спонсорами геноциду українців, що їхні рішення мають значний вплив в часи, коли вибір між тим, що легко, і тим, що правильно, визначає долю цілого світу.