Кафедра міжнародних економічних відносин
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ СУМДУ
Пошук
Close this search box.

Викладач кафедри міжнародних економічних відносин взяла участь у конференції “AI x Education Conference” (США)

5 і 6 серпня 2023 року в Університеті Іллінойсу та Стенфордському університеті відбулася захоплююча онлайн-конференція «AI x Education Conference: Generating The Future of Education with AI» присвячена застосуванню та корисності штучного інтелекту (ШІ) у освіти. У заході взяла участь викладач кафедри міжнародних економічних відносин, к.е.н., доцент О.М. Замора. Ця конференція, призначена для викладачів і адміністраторів K12 і вищої освіти, мала на меті забезпечити платформу для викладачів, адміністраторів, експертів зі штучного інтелекту, студентів, батьків і керівників EdTech для обговорення впливу штучного інтелекту на освіту, вирішення поточних проблем і потенціалу, обміну своїми перспективи та досвід, а також досліджувати інноваційні рішення. На конференції було зареєстровано понад 2700 освітян, вона мала на меті визначити пріоритети поглядів студентів і представити відомих лідерів думок у цій галузі.
Завдяки інтерв’ю з 30 учнями середньої школи та коледжу, призначеними вчителями або які поділилися своїм досвідом ШІ, стало очевидним, що студенти стурбовані впливом ШІ на їхні майбутні перспективи роботи. Вони хвилюються, що їхні поточні навички можуть застаріти, а інструменти ШІ можуть замінити їх. Щоб вирішити ці проблеми, викладачі повинні співпрацювати зі студентами та переглядати свої навчальні матеріали, щоб узгодити їх з майбутнім розвитку праці.
Викладачі повинні мати чітке уявлення про можливості та обмеження штучного інтелекту та отримувати підтримку з боку академічних відділів і навчальних центрів. Іншим аспектом, що викликає занепокоєння, є справедливий доступ до інструментів ШІ та навчання. Платна версія ChatGPT, наприклад, дає деяким студентам перевагу перед тими, хто не може собі цього дозволити. Крім того, студенти, які мають більше вільного часу для експериментів зі ШІ, розвивають кращі навички порівняно з їхніми однолітками, які працюють.